niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie sierpnia



Sierpień już się kończy, co oznacza, że czas na podsumowanie :)
Ten miesiąc pod względem czytelniczym wypadł dobrze, jestem zadowolona:
Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 7:
1. "Drużyna: Najeźdźcy" John Flanagan   
2. "Nieświęta magia" Stacia Kane   
3. "Harry Potter i Czara Ognia" J.K. Rowling   
4. "Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K. Rowling 
5. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi  
6. "Harry Potter i Książę Półkrwi" J. K. Rowling   
7. "Miasto Kości" Cassandra Clare (po raz drugi)
Ilość stron: 4084
Co daje dziennie: 131 stron

Dodane recenzje: 3
1. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling
2. "Drużyna: Wyrzutki" John Flanagan
3. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi

   W tym miesiącu rozpoczęłam także autorską zabawę blogową "Coś/ktoś na każdy miesiąc", jak na razie możecie wziąć udział w dwóch odsłonach, następna 5 września. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

   Końcówka sierpnia minęła pod znakiem przygotowań do szkoły, a tak jeszcze wszystkiego nie mam i nerwówki dotyczącej spotkania organizacyjnego w nowej szkole. Może nie byłabym tak zestresowana, gdybym znała kogoś w nowej klasie. Ale ten dzień uważam za udany, wychowawczyni wydaje się być "równą" i miłą kobietą, atmosfera w szkole przyjazna, dyrektor rzuca żartami na lewo i prawo, aż żałuje, że nie mam z nim żadnej lekcji. Z imion pamiętam jak na razie cztery osoby, ale późnej ich wszystkich zapamiętam xD A z jedną dziewczyną już się trochę nagadałam i nie mogę się doczekać poniedziałku, aby znowu z nią porozmawiać i wtorku, kiedy usiądziemy razem na lekcji, pójdziemy zjeść coś do bufetu i ponarzekamy na cudowny przedmiot jakim jest wf :D Teraz już chciałabym iść do szkoły, ale za dwa tygodnie będę mówić zupełnie coś innego :)
   Nie wiem jak będzie wyglądała sytuacja z blogiem w roku szkolnym, bo niby pierwsza klasa liceum, ale i tak jest o wiele więcej nauki niż w gimnazjum. Do tego już wiem, że mam bardzo wymagających nauczycieli z trzech przedmiotów, w tym fizyki, która jest dla mnie czarną magią. No i jeszcze chce utrzymać średnią wynoszącą przynajmniej 4.0, co w szkole, do której idę jest bardzo dobrym osiągnięciem, no ale trzeba się dużo nad tym napracować. W końcu sama wybrałam takie a nie inne liceum, więc teraz muszę pocierpieć :P
   Zakończenie wakacji uważam za bardzo udane! Ostatni dzień sierpnia spędziłam w towarzystwie znajomych z dawnej klasy, chcemy za wszelką cenę utrzymywać ze sobą kontakt, nie warto przekreślać trzy lata, z niektórymi nawet pięć lat znajomości, bo idzie się do nowej klasy. Miało być ognisko, ale pogoda spłatała nam figla i wyszło, że poszliśmy na pizzę, przeszliśmy się, pośmialiśmy i powygłupialiśmy i muszę przyznać, że było świetnie :) Już za nimi tęsknie. No dobra dosyć, bo się rozpłaczę xD 


I na koniec coś na "rozbujanie" ;)




7 komentarzy:

  1. Jeżeli idzie o liceum... pierwsze dwa lata najgorsze;) Trzecia klasa to niemalże luz, bo powtórki do matury i jeżeli nie będziesz się obijała za bardzo przez te dwa lata teraz... w trzeciej klasie będzie troszkę wytchnienia. Co nie zmienia faktu, że już teraz zaczną męczyć tekstami o maturze;)
    Też czytam Miasto kości drugi raz ^^ Powodzenia w licku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że osiągnęłaś bardzo dobry wynik, gratuluję!
    Cd liceum, ja również od września zacznę pierwszą klasę. I w najmniejszym stopniu nie podzielam Twojego entuzjazmu! :D Jak dla mnie najlepiej byłoby jeszcze mieć z miesiąc wakacji. :c I również mam wymagających nauczycieli, szczególnie od biologii. Nie wiem jak ja znajdę czas na czytanie gdy będę musiała się przykładać do rozszerzonych przedmiotów.. :\ Miejmy jednak nadzieję że obie będziemy go miały jak najwięcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik! Serio! Wow!
    Ja idąc do liceum nie znałam nikogo w całej szkole i nie było tak źle. W liceum nie ma tyle nauki ;) N studiach to dopiero. Chociaż to pewnie zawsze zależy od nauczycieli.
    Pozdrawiam i powodzenia w roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń
  4. WYNIKI ŚWIETNE. A szkołą się nie przejmuj, będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 książek to piękny wynik, gratuluję :-)I Queen <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również w tym roku zaczynam liceum, wiec życzę powodzenia :)
    Oooo tak, fizyka to czarna magia.

    Gratuluję dobrego wyniku ksiażkowego:)

    OdpowiedzUsuń