czwartek, 5 września 2013

Coś/ktoś na każdy miesiąc: "Bohaterzy książkowi, którz kojarzą mi się..."

W tym rankingu chodzi o to, aby dopasować książkę, film, osobę do danego miesiąca w roku, w zależności od tematu. Po prostu piszecie co lub kto kojarzy Wam się z danym miesiącem.
Aby wziąć udział w zabawie trzeba tylko stworzyć ranking, napisać mi o tym pod postem z rankingiem na dany temat, abym mogła Was dopisać do listy. Miło by było, gdyby ktoś podlinkował obrazek z nazwą zabawy adresem mojego bloga :)



Temat na dziś to: "Bohaterzy książkowi, którzy kojarzą mi się..."

Ze styczniem: Dimitri Bielikov (seria "Akademia wampirów" Richelle Mead)






Ten miesiąc jest bardzo zimnym miesiącem. Dlatego od razu pomyślałam o Dymitrze, mieszkał na Syberii, więc wie co to mróz :D 







Z lutym: Patch Cipriano (seria "Szeptem" Becca Fiztzpatrick)







Luty kojarzy mi się z Walentynkami, czyli bardzo romantycznym miesiącem. A jest coś romantyczniejszego od aniołów (pewnie jest, ale to pomińmy xD)? ;>






Z marcem: Percy Jackson (seria "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Rick Riordan)







Dlaczego Percy? W marcu odżywamy, bo wreszcie zaczyna się wiosna (przynajmniej ta kalendarzowa) i żegnamy zimę, a Percy musiał pożegnać dawne życie.







Z kwietniem: Simon Lewis ( seria "Dary Anioła" Cassandra Clare)





Simon to zabawny gość, dlatego skojarzył mi się z kwietniem, w którym obchodzimy Prima Aprilis :D









Z majem: Adrian Ivashkov (seria "Akademia wampirów", seria "Kroniki krwi" Richelle Mead)




W tym miesiącu robi się już naprawdę zielono! W książkach pani Mead często był podkreślany kolor oczu Adriana, czyli zielony, więc od razu ta postać skojarzyła mi się z majem :)









Z czerwcem: Papa Smerf ("Smerfy" Pierre Culliford)





Jako, że w czerwcu obchodzony jest Dzień Smerfa to Papa Smerf od razu mi się skojarzył, w końcu był swego rodzaju prezydentem :) Taki powrót do dzieciństwa w tym rankingu :) Nie wiem czy najpierw była bajka czy książka, ale to pomińmy :P







Z lipcem: Harry Potter (seria "Harry Potter" J.K. Rowling)





W jakim miesiącu rozpoczyna się akcja w każdej części Harr'ego Potter'a? W lipcu! Do tego Harry w tym miesiącu obchodzi urodziny :D  








Z sierpniem: Finnick Odair ( trylogia "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins)

 




Finnick pochodził z Dystryktu 4, więc "jego miejscem" była woda, a w wakacje to ona najlepiej chłodzi :D









Z wrześniem: Jace Wayland ( seria "Dary Anioła" Cassandra Clare)





 Walory kolorystyczne zdecydowały o tym, że to właśnie Jace'a skojarzyłam sobie z tym eisiącem. Jak wiemy oczy Jace'a miały kolor bursztynowy, ze złotymi plamkami :3 Znacie stwierdzenie "złota jesień"? We wrześniu zaczyna się jesień, więc proste spojrzenie :D 






Z październikiem: Halt o'Carrick (seria "Zwiadowcy" John Flanagan)






W październiku obchodzimy Dzień Nauczyciela, a Halt był wspaniałym nauczycielem :D








Z listopadem: Sean Kendrick ( "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater)








Sean był mistrzem Wyścigu Skorpiona, który odbywał się właśnie w listopadzie :D









Z grudniem: Magnus Bane (seria "Dary Anioła" Cassandra Clare)





Nikt nie robi takich imprez jak Magnus! Kto nie chciałby spędzić Sylwestra w obecności tego czarownika? ;> 









_____________________________________________
Udało się dodać o czasie z czego jestem dumna, bo teraz mam tak roztrojony czas, że nie wiem co ze sobą zrobić. Teraz jestem wpół żywa a jutro także trzeba wstać :( Nie przedłużając, zapraszam do stworzenia rankingu, jak takowy stworzycie to piszcie do mnie i tyle :D

8 komentarzy:

  1. Tak ja chciałabym spędzić sylwestra razem z Magnusem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie potrafiła tak dopasować postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post! :) Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeżeli kiedyś zrobię na niego odpowiedź w formie vlogu na moim blogu :) ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ten post, wszystkie kolejne postacie coraz wyżej podnosząc brwi. To jest po prostu niemożliwe, jak podobny mamy gust, jeśli chodzi o książki. Lubisz dokładnie to, co ja! A za Seana Kendricka mam ochotę po prostu Cię wycałować. Ze względu na to, chyba pokombinuję trochę nad odpowiedzią do tego posta (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę nieco spóźniona, ale obiecuję, że wstawię ranking wciągu trzech dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza Papą i Potterem nie znam typów... :P

    OdpowiedzUsuń